Autor: 021.rs

Novi Sad
14.04.2023.
16:32 > 16:34
Stranka Istina iz Novog Sada predstavila je inicijativu kojom traži da deo kupališta Štrand bude pet-frendli.

Komentari 110

  • Jelena

    12.07.2023 09:48
    ... živa bića!!!!
    ...da se deca igraju, provode više vremena sa životinjama umesto na raznim mrežama (moža bi danas medju njima bilo mnogo više ljubavi i empatije ).
    Nisu svi ljudi "životinje" i obrnuto!
    Podržavam sve što je normalno u nenormalnom vremenu!


  • Dakle

    18.04.2023 22:37
    Dobra ideja, samo je pitanje kada će Novi Sad da postane grad u kojem žive građani, a ne dokoni oponentni koji bi verovatno sutra hteli da i struju precvikaju. Šta će nam bilo šta civilizovano, daj i kanale da vratimo, pa da ih preskačemo i gacamo u blatu po šorovima. Ne ide to tako drugari, grad ide napred i mora da se razvija i grad i mi. Grad urbanistički, a mi u glavama.
  • @Vladan

    18.04.2023 18:22
    Gde im stane sva ta vodurina
    Zainteresovao me komentar da 1 ker zapiša 30 objekata, za 1 sat, pa krenuh za komšijom i njegovim psom od Sajma do Železničkog parka Usput uz priču, zajedno smo brojali zapišavanja drveća, bandera, točkova kola...Neverovatno da je mali rasni kerčić za 25 minuta zapišao 12 "objekata". Znači istina je! Ko ne veruje neka broji! Ja bio dokon posle posla pa brojao. A ti Vladane, mislim da ti fali malo osnovne matematike-vežbaj sabiranje i proporcije, kao i kulture i lepog ophođenja! Najvažnije:Protiv kerova sam na štrandu, kao i komšija vlasnik psa! Kaže da su problem loši vlasnici pasa, više nego psi!
  • Jovana

    18.04.2023 14:04
    Daaaaaaaaa, odlican predlog
  • Plaža

    17.04.2023 20:13
    Ker
    Jedino je ispravno da psi budu skroz nizvodno. Tu je restoran sa gomilom ležaljki do vode, ima oko 15-20 metara do ograde, ako tu mogu da se smeste i odgovara im neka im. Ja u taj kavez ne bi nikad doveo psa jer može da stane svega nekoliko pasa uz samu vodu u tih 15 metara. Čemu uopšte ta zajebancija da naplate još karata. Treba dići ogradu skroz od ulaza pa bar nekoliko metara u vodu i to kad je najniža da psi ne bi prelazili na drugi deo plaže a onda ih vlasnici vitlali okolo.. Druga opcija da se zatvori restoran i da bar 50 metara psima. Treća opcija negde uzvodno.
    Četvrta opcija ignorisati takve loše predloge. Peta opcija ako krenu da prave tako nešto tražiti smenu direktora Gradskog Zelenila i onog ko ga je postavio.
  • Duda

    17.04.2023 17:34
    Ali NE!!! I tačka.
    Idite na Bećarac, jedan dan i biće vam jasno zašto se ne sme to dozvoliti. Ljubimci jurišaju preko kupača i njihovih peškira, otresaju se gde stignu, a često se potuku izmedju sebe, plus kad ih vide, dodju i psi lutalice za njima.Zašto im treba Štrand? Možda će da piju kapućino u kafićima ili im fali tuš posle kupanja, ili ležaljke uz kafu? I ja imam psa, ali ga ne vodim na Bećarac, jer dosta je da jedan pas podivlja i nastane haos.A vlasnici bleje, kao da se ništa ne dešava, ili se čak svadjaju i brane ljubimca. Laju i više od ljubimaca, i gori su od njih. A o Štrandu da ni ne spominjem. Dosta više budalaština. Šta ćete još smisliti? Kakvo ogradjivanje i ljubimci? Jeste vi normalni? Imate Bećarac, tamo i ostanite. Tamo ste upropastili tu divlju plažu, nećete i Štrand.
  • Covek,pas

    17.04.2023 11:12
    I buka
    Obozavam pse i macke ali prvo vlasnici da razmisle o tome sta traze?Strand nije mesto za pse.Odavno nije ni za ljude.Odvratno glasna muzika koja se mesa kako vetrovi duvaju donosi zvuk do ulice Narodnog Fronta.Pored te muzike ne znam kako iko ide na Strand da bi se odmorio.Ko je to smislio nikada nije nista procitao iz psihologije i medicine.Samo tisina blagotvorno deluje na dusu.Psi bi poludeli od muzike a ko zna i do kakvih bi okrsaja doslo izmedju samih pasa.Nisu svi psi isti.Da se pita struka kakva bi gradska plaza trebalo da izgleda svima bi bilo mnogo bolje.
    Ali kome ja to pricam?
  • Друг члан

    17.04.2023 10:33
    Нажалост, драги моји суграђани у времену у ком је све енормно загађено сматрам да је излишно водити полемику да ли треба оградити мали део простора и оставити га животињама.Проблем су били и остали људи.Осврните се мало око себе,обратите пажњу на количину смећа која остане свакога дана иза вас/нас на том истом Штранду.О загађењу Дунава да не причам,канализација,жива,којекакав отпад,све се баца у реку,искрено се чак и дивим људима који се одлуче да се окупају у том истом Дунаву.Да ли ће неко држати или неће пса,мачку,козу или прасе у стану је ипак лична одлука,наравно уз поштовање хигијене и поштовању комшија.Искрено не видим проблем у додељивању једног малог дела који ће уз то бити ограђен.Пси не возе,пси не бацају смеће где стигну,пси не трују планету.Ок, пси врше нужду али су власници ти који Вам стварају лошу слику о животињама.Нажалост,проблем су били и остали људи.Тако да пре свега ми као народ требамо мало да се запитамо куда идемо и шта ћемо оставити нашој деци.
  • Vladan

    17.04.2023 10:05
    @Realno
    "Jedan ker za jedan sat popiša preko 30 objekata."

    Mislim da je prioritet da nam se iz okoline odstrane mentalni bolesnici koji haluciniraju ovakve gluposti.
  • Mara

    16.04.2023 19:46
    Čitajmo
    Pitam se dokle cemo biti povrsni!Ne razumem ds ne umemo ni vitati,vec se hvatamo uvek za dlaku u jajetu!Lepo stoji,ogradjen deo!Naucimo se postovanju imkulturi.Losi smo jako kao ljudi.Dolazicu sigurno sa mojim Vafijem u ogradjeni deo ,samo da se smanji i muzika!
  • Mirka

    16.04.2023 19:01
    Ako bi psi bili u zasebnom delu, kao što je rečeno, ne vidim u čemu je problem. Svako bi imao izbor gde želi da ide i uživa. Podržavam inicijativu.
    Još kada bi se i buka iz kafića malo regulisala, bilo bi sjajno.
  • Jasna

    16.04.2023 14:59
    Svidja mi se predlog, mozda i razmislim konacno da posetim strand. Preglasna muzika,prljava voda,roditelji koji ne vode racuna o deci. Mesta ima za sve kada se organizuje kako treba. Ne vidim potrebu za negodovanjem, kada ljudi nemaju osnovnu kulturu ponasanja. U redu je i da placam porez na svog psa, ali neka se uvedu ozbiljne kazne za ove sto zagadjuju grad, i za neodgovorno vlasnistvo. Ljubimci nisu igracke, a i zbog polemike naglasavam da i treba uvesti u skole KULTURU PONASANJA. Obrazovni i vaspitni sistem je u problemu. Gde je empatija. Podrzavam uz naravno odgovorno vlasnistvo i jasna pravila, sto verujem da je projekto uslovno predlozeno.
  • BMicic

    16.04.2023 13:13
    Odgovor za realno
    Zapravo, Kopakabana je u svom južnom delu pet frendli plaža, što znači da su na njoj, bar u tom delu, psi dozvoljeni. Tako da hvala što ste dali argument za deo Štranda kao novosadske pet frendli plaže.
  • Realno

    16.04.2023 11:43
    Brazil
    Kad bi na Kopakabani dozvolili životinje, više to ne bi bila plaža već životinjski rezervat sa pojilištem. Tako i na Štrandu. Kad krenu kerovi da zapišavaju neće stati dok ne popišaju sve, drveće, stubove mosta, ležaljke, tobogane i ogradu...Tako obeležavaju šta je njihovo(počnu od dela Štranda pa se razmile, ko gamad).Jedan ker za jedan sat popiša preko 30 objekata. 10 kerova će popišati sve što stoji uspravno, a posle 50 kerova će se mokraća osećati po čitavom vazduhu. Štrand je za ljude, ne za životinje.
  • Odgovor za BMicic.

    15.04.2023 23:49
    Tako je.
    Upravo je to istina što ste napisali.
    Sve ostalo slepi ne vide da piše deo Štranda za ljubimce ili ograničeni pa ne shvataju shvate.
    Mnogo negativnih "ljudi" je oko nas.
    Samo napred i bravo za predlog.
    Hvala !
  • Fujoslav

    15.04.2023 23:30
    Kafana unfriendly treba da bude, nema bre plaže više od seljačkih kafana i ležaljki, buke..
  • NS49

    15.04.2023 21:51
    Skroz levo je oslobođen deo gde neverujem da će kome biti interesantno a i blizu je pomoćni ulaz. To je nizvodno i može se zagraditi jer bez ograde ne bi imalo smisla.
    Međutim, tu je blizu tzv bećarac gde viđam građane sa psima i vidim da im nije loše.
  • Хахахахахахахах

    15.04.2023 20:44
    Видећемо сад кад уведу порез на керове хахахахахаг
  • Zivkovic

    15.04.2023 20:18
    Ne sekirajte se vi za pse lažni Novosađani. Bolje perite ruke jer ste štrokavi, deca vam non stop donose i raznose boginje koksaki i ostale infekcije a vi se ližete uz kaficu po prenatrpanim i zagusljivim trznim centrima gde se pljujete i razmenjujete svoje bolestine. Na ulici smeca ko u Indiji da živimo . Blatom umazani do guše ali im čistuncima psi smetaju. Štroke :)
  • Tratinčica

    15.04.2023 18:06
    Život je lep
    Mislim da će se vlasnici pasa obradavoti, a isto tako mislim ako bude postojao ogradjeni deo, da neće remetiti uživanje i navike ostalih posetilaca. Naravno apel na odgovorno vlasništvo, ali i na odgovornost svih onih koji posećuju Štrand- da pokupe smeće iza sebe. Bravo za ideju!
  • @BMicic-u

    15.04.2023 17:28
    Sve ostale plaže i obalu Dunava ste okupirali sa džukelama, ali Štrand NE DAMO. Ni Hitler vam nije ravan
  • Dejan

    15.04.2023 17:14
    To više nije ni š od Štranda.

  • Nikolina

    15.04.2023 16:59
    Samo napred
    Ovo je sjajno, da bude poseban deo za ljubimce. Svako bi sa šetališta mogao da svrati sa svojim ljubimcem, kako bi odmorio uz vodu (a dobro je poznato kako pogled na vodu opušta).
  • Pera

    15.04.2023 16:46
    Opet treba da postanemo zrtve "sejaca g*****" koji za sebe govore da su dobri i savesni i da vole zivotinje. Pored takvih ljubitelja ima sve vise lutalica jer ih izbacuju napolje, decija igralista su posle kise veoma opasna jer su zasuta izmetom koje su posejali psi. Veoma malo ljubitelja pasa redovno cisti zivotinje od parazita, samo nam trebaju pantljicare i krpelji na Strandu, pored problematicnih vlasnika koji ne znaju da se ponasaju ni u gradu. Mogu da zamislim sta bi radili na plazi i na sta bi to licilo. Da li zele na Strand lici na Bulevar oslobodjenja ili ulicu Brace Ribnikara ili Maksima Gorkog koji su stalno prekrivene izmetom pasa?
  • Bojan

    15.04.2023 16:05
    Taman posla s psom na Štrand. Ni u ludilu mi ne bi palo na pamet da svog ljubimca vodim među primitivne životinje.
  • BMicic

    15.04.2023 15:43
    Deo ne znači da bi to bilo na celom Štrandu. deo znači na jednom delu štranda. Štrand se i onako proširuje, prostora ima za ograđen deo gde bi psi mogli da budu odvojeni sa svojim vlasnicima. Ti ljudi koji imaju pse imaju pravo da sa svojim psima idu na plažu i ako bi se to uredilo da ne remeti odlazak na Štrand onih koji idu na deo bez pasa, ne vidim problem? U gradu žive ljudi različitih životnih stilova i različitih potreba, sam pojam urbanog podrazumeva saživot svih tih različitosti. Ne toleranciju, zato što niko ne bi trebalo da trpi zbog nekog drugog, već način da svi živejedni pored drugih i da jedni druge ne ugrožavaju, a da ipak mogu da slede svoj životni stil, svoje životne navike i da zdovolje svoje realne životne potrebe. Imati automobil i psa su nečije realne životne potrebe, Realna potreba nije parkiranje automobila na travu, ili nečišćenje iza svog psa. To je nekultura. Što pre razdvojimo to u našim glavama, pre će ovo biti kulturan grad. To se odnosi i na dobar deo komentara ovde.
  • stevan

    15.04.2023 15:30
    j... li vas ljubimci
    Ovo je smislio neko iz vlasti da nam ogadi jedno od poslednjih mesta gde se čovek u Novom Sadu može opustiti.
  • Ns

    15.04.2023 13:08
    Protiv
    Uradite to i u životu više neću otići na Štrand.
  • Mama

    15.04.2023 12:02
    Baš pametno
    Bravo za vlasnike pasa. A šta ćemo sa neodgovornim vlasnicima i opasnim psima koji su poznati da napadaju ljude, naročito decu? Kada ćemo naučiti da psi nisu ljudi? I ja volim pse, odrasla sam sa njima, ali nemam poverenja u ljude koji ne mogu da pokupe izmet iza ljubimaca i ne žele da veruju da neke rase napadaju decu. Nikad se ne zna kada i kako će životinja odreagovati. Dovoljno je da se desi jednom i da bude kobno.
  • Pera

    15.04.2023 11:19
    Sram vas bilo
    Ako dozvolite nikad više neću ući na štrand ni moja porodica ni deca
  • Salaj

    15.04.2023 11:02
    Jedno od retkih mesta gde mogu da odmorim od keraca i njihove 'dece'
    Postoji jedna plaza odgovarajuceg imena za vase ljubimce malo niz Dunav i sami znate
  • Mile.

    15.04.2023 10:43
    Podrzavam sve sto je napisao Drug Crveni kao da je mene kosultovao prolikom pisanja komentara.
  • Olivera Radovanovic

    15.04.2023 10:32
    Ljubimci i Novi Sad
    Novi Sad prljaju ljudi koji prvo svoju decu ne uĉe da kad se kupi čokoladna bananica ,da se omot ne baca na pločnik. Odrasli su veće bitange, bez osećanja za sredinu u kojoj žive. Novi Sad sve više liči po prljavštini, smeću na zemlju trećeg sveta , bilo da je Indija ili Afrika i ono što je najstrašnije ljudi su se navikli da žive u đubretu. A smetaju im kerovi. Kako vas nije sramota. Da toliko energije iz mržnje iskoristite da uredite sredinu oko sebe grad bi ličio na nešto.
  • Predlog

    15.04.2023 10:27
    Bilo bi dobro da svaki grad napravi kereče naselje da ljudi koji nemaju kerove u stanovima mirno žive kao nekad,da nema laveži po zgradi i upisanih hodnika.
  • Štrandaroš

    15.04.2023 10:24
    Dokle više
    Pa sve plaže u, i oko Novog Sada su za pse(džukele). Uzurpatori hoće i ovu još jednu preostalu plažu da otmu ljudima! NIKADA!
  • Svaka čast!!!!!

    15.04.2023 10:10
    Konačno!!!
    Treba deo Štranda odvojiti za ljubimce!
    Jadni ljudi kad čitaju komentare šta se piše o životinjama.
  • Iguman

    15.04.2023 09:00
    Ljubitelji pasa su u stvari mučitelji životinja.
    Seku im uši, repove, izvode kada se njima izlazi a ne kada kereca priroda to zahteva. Najveća tuga je kada ih štroje i uskraćuje im njihove prirodne potrebe za razmnozavanjem.
    Kaže narod:" I zlatni kavez je, kavez."
  • Prvo ljudi posle psi

    15.04.2023 08:43
    Zamena teza
    Još malo će psi imati veća prava od ljudi. Ja volim pse ali ne mogu imati ista prava kao ljudi, a to se i ovim želi prikazati i omogućiti psima plaža, dokle su otišli borci i borkinje za životinjska prava. Štrand pripada građanima a ne psima, tako je bilo od kad je štranda i biće i dalje. Ko Još malo pa će i kaznu plaćati ko nema psa. Ako ne petaš psa nije kul. A još će i psi imati sezonske karte, i posebne kabine za presvlačenje na štrandu . Ipak su ljudi ispred pasa, što ne znači da ne volim životinje. Ali preteraste...
  • Crna ovca

    15.04.2023 08:22
    Crni pas
    Koja količina gluposti, mržnje, netolerancije, neinformisanosti, odvratnosti na jednom mestu u komentarima! Imam I dete i psa, za vas koji pravite paralele konstantno, imam i malo dvorište, držim psa unutra, održavam ga, učim ga, kupim govance ako negde obavi nuždu, UVEK! Ali, više strahujem od toga hoće li se on zaraziti od količine prljavštine na ulicama, ili će ga pregaziti neka budala koja skreće na zeleno kada su pešaci na prelazu i ne gleda, ili da će moje dete u ovom našem društvu nagrabusiti, podleći uticajima zatucanosti, kvazi patritotizma itd...a da ne spominjem i one osnovne stvari, čist vazduh, normalan život.. Niste svesni koliko smo svetlosnih godina udaljeni od kulture, čistoće, uređenog sistema izvan ove zemlje. Da je bar mali deo regulisan kako valja, da se primenjuje, da je svest kod ljudi bar malo bistrija... A ovde, toliki jaz, polarizovano društvo i mržnja a sve zbog sad već ukorenjenog stava da smo mi toliko iznad drugih, drugačiji, poseban narod koji uređuje svoj sistem I primenjuje propise kako mu se hoće. Zbog svega toga i ja želim da odem ili negde na selo, ili van zemlje, pa da vam ne smetamo ni ja, ni moje dete, a ni moj pas! Pa se vi lepo brčkajte i tom vašem "savršenom" brlogu čistote, vrednosti, patriotizma....
  • E pa

    15.04.2023 08:04
    ako ja gospodo, placam zakup parkinga za mog "ljubimca" na 4 točka jer zauzima javnu površinu, a usput, više koristim javni prevoz i bajs zbog gužve i manjka parkinga u gradu, onda i vi placajte uriniranje i nuždu svojih kučica na javnim površinama. Po kom to nepisanom pravilu ste povlašceni u odnosu na ostale?
  • Neophodno

    15.04.2023 07:51
    je zakonski regulisati uslove i način držanja pasa raznih rasa u stanovima i oporezovati vlasnike. Razlozi su brojni, a jedan od prioritetnih jeste zdravstveno-higijenski. Javne površine se ne održavaju u smislu higijene a iz poreza bi se trebalo finansirati pranje i čišcenje ulica, parkova i svih zelenih površina. Grad sve više liči na nehigijensku štenaru pogodnu za širenje parazitskih zaraza. Ljubav prema kucnim ljubimcima nema nikakve veze sa neodgovornim nehigijenskim ugrožavanjem zdravlja dece i sugradjana. Kratko, porez je neophodno uvesti.
  • Zupla

    15.04.2023 07:47
    Becarac plus
    Postoji vec kereca plaza ,zar ne?
  • 313z

    15.04.2023 07:17
    @ Plaćač poreza
    U pravu ste, pseći izmet je najveći problem koji Srbija trenutno ima. Sve drugo je u savršenom redu.
  • Ns

    15.04.2023 06:39
    Vaspitajte prvo decu
    Podržavam! Psi su vaspitaniji od pojedine dece...
  • Vera djokovic

    15.04.2023 06:34
    Bez muzike
    Ako može i u jednom delu bez preglasne muzike.Svi mogu slušalice u uši pa nek "razvale" do daske!
  • Plaćač poreza

    15.04.2023 05:47
    Izmet pasa je komunalni problem koji ugrožava zdravlje ljudi. Pseći izmet sadrži viruse i bakterije, odnosno bolesti koje ljudi mogu da dobiju kontaktom sa zagađeni mestom čak i ako je izmet pokupljen kao i životinje samim njuškanjem. Da ne pominjem to da potencijalno zaražen izmet ostaje u parkovima i na zelenim površinama gde borave i igraju se deca, čiji imunitet je posebno osetljiv na parazite. Osim po ljude i životinje pseći izmet je štetan i po okolinu ne đubriva već truje travu, cveće i rastinje.
  • Telep

    15.04.2023 05:04
    @Jelena
    "Najveca greska je smatrati sebe vrednijim od bilo kog zivog bica."

    Naravno da je čovek vredniji od svih drugih živih bića na Zemlji, a pogotovo od psa. Svakako da čovek, kao najintigentnije i jedino slovesno biće na planeti mora brinuti i o životinjama i biljkama, ali se ne sme graditi pormećeno shvatanje da su životinje jednako vredne kao ljudi.
  • Majstor DE

    15.04.2023 03:17
    Može ali da vlasnik pasa
    plati porez 1000 eura godišnje pa sa karticom o plaćenom porezu neka šeta kerove.

    Daj da ostali koji nemamo kerove šetamo malo svinje,magarce,konje,koze,ovce,i kokoške na štrandu i to su domaće životinje kao i psi.

    Pa kad ovi sa psima pitaju" Komšija zašto šetaš kozu i ovcu na štrandu zašto ne šetaš psa kao ja?" jednostavno mu odgovoriš"Pa i koza i ovca su domaće životinje isto kao i tvoj pas zašto je tvoj pas bolji od moje koze i ovce?".



  • Gvozden

    15.04.2023 02:23
    Imate Becarac pa ih setajte I kupajte do mile volje!
  • AntiZaNe

    15.04.2023 01:10
    Jao, divno!
    Ali obavezno u kupaćem kostimu.
  • Marko

    14.04.2023 23:53
    Podržavam.
  • Šetač pasa svih rasa

    14.04.2023 22:59
    Spasilac pasa
    Profesionalno šetam sve rase pasa na dugačkom povocu, sa i bez brnjice po čistom pesku, travi i glavnom trgu Štranda. U ponudi i besplatno kupanje vaših štenaca, sa sapunjanjem "Kosili"šamponom ispod tuševa i slavina(mlakom vodom). Nosim kese i rukavice za kupljenje i čuvanje psećih izmeta. Kapacitet šetanja: 4 psa po satu(odjednom). Garantovan trčeći trening, i vežbe spuštanja niz tobogan sa dečicom(pet frendli-jednom se spusti vaše kuče, jednom nečije dete). Hrana i slikanje sa psima u kabini broj 666 kod ljuljaški i peščanog bazena za decu.
  • Teodosije III

    14.04.2023 22:52
    @MarkoNS
    Imam i decu i unuke.
    Deca su pored pasa izrasla u pristojne mlade ljude koji nemaju averziju prema životinjama. Pet-šest pasa su spasili sa ulice.
    Tako vaspitavamo i unuke. Prohodali su držeći se za pse!
  • Boris

    14.04.2023 22:22
    Imam psa i protiv ovog sam.
    Neka bolje naprave reda na Oficircu...
  • Jelena

    14.04.2023 22:20
    Sto da ne?
    Najveca greska je smatrati sebe vrednijim od bilo kog zivog bica.Ceo zivotinjski i biljni svet nam je podredjen.To je zlo u nama...egoizam,nadmenost,zloba...sto vam smetaju zivotinje,koje daju ljubav vise od 90% ljudi?Zaboravljate da smo svi samo privremeno na ovom svetu...na kraju samo trulez.Da,i podrzavam inicijativu!Da su ljudi bolji,ne bi sve vise ljudi trazilo utehu i ljubav u kucnim ljubimcima!
  • Aca

    14.04.2023 22:17
    Kereca plaza
    Obzirom kakvo je stanje higijene i buke, Strand nije vise za ljude. Slobodno napravite kerecu plazu.
  • Miki

    14.04.2023 22:15
    O dzukcima neka brinu njijovi vlasnici, ali na štrandu ne zelim da ih gledam. Nikad.
  • Vamos

    14.04.2023 21:39
    Playa
    Najbolje je da se ogradi deo na Štrandu samo za ljudsku vrstu,a ostatak playe nekih 90 odsto da bude za kucne ljubimce...
  • Budva plaza Strand

    14.04.2023 21:39
    Cek, pricamo o nekada divnoj gradskoj plazi, na kojoj sam rastao, a koja se u medjuvremenu pretvorila u najgori vasar?? Javljaju se ljudi, koji jedva cekaju godisnji odmor da ga tamo provedu sa decom? Gde ih vodite? Gde peskir uspete da stavite uopste na plazu, kad mesta nema? Ne smeta vam preglasno smece od muzike na sve strane? Jedini preostali civilizovan urbani deo plaze je kod Rivera, naravno nizvodno, a gde ce vas sacekati mokraca+ dece ovih pacijenata sto uzivaju u vasarskim kafanama uzvodno? I vi mislite da cu mog psa da dovedem na takvu plazu, da dozivi traumu vec na ulasku od kafana, vas i vase sablonski nevaspitane dece? Ne hvala, ni moje dete, a ni pas se nece mesati sa vama i vasom decom, ne brinite
  • Boby

    14.04.2023 21:34
    Štrand
    Štandu su potrebni otvoreni bazeni, da čovek može da se ispliva. Kad je to već ne moguće u zagadjenom Dunavu.
  • samosvesni građanin

    14.04.2023 21:30
    dosta je kerećeg terora
    Preteraše ga sa tim kerovima.Najodvartnije mi je kada vidim da neko u parku postavi svog kera na klupu pa ga češlja i kereće dlake ladno ostavlja kao dokaz da je tu provodio vreme sa svojim kerom i onda neko treba da dođe tu sa svojom porodicom i da jede sa te klupe.
  • Sanja

    14.04.2023 21:24
    Svi zadovoljni
    Mnogo je vazno da postujemo jedno druge, samim tim ideja koja vlasnicima kucnih ljubimaca dozvoljava da jednako provode svoje slobodno vreme na plazi zajedno sa svojim kucnim ljubimcima i onima koji ih nemaju je prihvatljiva, unosi jednakost medju svima nama. Slazem se sa ovom idejom i podrzavam.
  • Zvezdan

    14.04.2023 21:14
    Limanac

    Sviđa mi se inicijativa. Ograđen deo, konačno nešto predviđeno za ljubimce. Oduševljen i nadam se da će zaživeti. Verujem da je osmišljen predlog ove stranke i detaljno obrazložen da svi budu zadovoljni. Botovi manite se, bavite se vašim životima. Ljubav prema životinjama i edukacija.
  • Bez uvijanja

    14.04.2023 21:07
    dragi sugradjani, mnogi od vas nemaju osnovnu kulturu ni za život u stambenim zajednicama, mnogi ni svoju decu ne znaju da vaspitaju, a na sav glas i sa arogancijom "brišete" nos svima zbog svojih kucnih ljubimaca. Niko nije dužan da gaji simpatije i toleriše da ga njuška vaš kucni ljubimac. Dali ste sebi za pravo da se odnosite prema drugim ljudima neprilično i da ih etiketirate kao nehumane samo zbog svojih ljubimaca.
  • Bravo limanci

    14.04.2023 21:01
    za deo Stranda za ljubimce!
    Koji su to građani koji ne znaju da čitaju. Deo Štranda, ne ceo Štrand!
  • Bogic

    14.04.2023 20:50
    Sa psima smo genetski slicni
    S obzirom da. SVI SMO JEDNO, a genetska slocnost izmednu nas i pasa je oko 8p%, zasigurno svim zivotinjama treba omoguciti prostor za sto prirodniji zivot a ovobi bio samo malecni iskorak za psecu vrstu. Hvala ISTINA na inicijativi
  • Nikolina

    14.04.2023 20:47
    Sada stvarno vise preterujete sa tim dzukelama. Dovoljno je sto seru gde stignu i sto nam je ceo grad opisan, pa sada i na gradsku plazu se pustaju? Po meni treba hitno uvesti porez za drzanje kerova. Ko hoce kera neka ide na selo, grad jednostavno nije za njih.
  • Sole

    14.04.2023 20:27
    Ne bi moj pas izdrzao na Strandu ni 2min.Naravno da ga ne bih ni vodila.Nevaspitana decurlija se odgaja da im je sve dozvoljeno ,pa tako i nasrcu na tudje kerove.Ne uce ih odnosu sa zivotinjama.
    Nema potrebe za ovom temom,sto se mene tice:)
  • Ljiljana

    14.04.2023 20:15
    Novosadjanka
    S obzirom da će se Štrand proširiti,odlična ideja da jedan deo bude samo odredjen za kućne ljubimce,bilo bi korisno zbog dečice i posetilaca i tako bi se rešio problem nesavesnih vlasnika da vode računa o higijeni a i deca bi se bezbrižnije igrala .Podržavam predlog!
  • Zebra

    14.04.2023 20:01
    Ne vidim problem da deo Štranda bude odvojen za kućne ljubimce. Vlasnici neka budu tu sa njima. Meni je to ok sve dok ne seru po ostatku plaže.
  • Nada

    14.04.2023 20:00
    ...
    Uvesti porez na domace ljubimce. Ako imate psa ili macku molim lepo da se prijavi kao dodatni stanar. A zivotinje na Strandu - ne, ne i ne iz vise razloga a prvi je jer su ljudi stoka pa ne znaju kako da se ponasaju a ne zbog ljubimaca koje imaju.
  • Лиманац

    14.04.2023 19:56
    Против
    Катастрофална иницијатива. Са разлогом нису добили поверење суграђана на изборима.
  • Zamisli

    14.04.2023 19:54
    Situaciju
    Dete se igra u plićaku. Vlasnik psa baca lopticu u vodu preko deteta.
    Vlasnici, smanjite doživljaj
  • Mare

    14.04.2023 19:54

    Kada će ljudi više naučiti da nisu sami na planeti?

    Najbolje bi bilo da istrebimo sve životinje zarad vašeg komfora, jer ste svi iznad koegzistencije?

    A kad cujem argument da se plasite za svoju decu, to mi je tek posebna vrsta licemerja.
    Interesuje me:

    Da li Vas plasi cinjenica da Vasa deca nece za 20, 30, 50 godina imati cistu vazduh i cistu vodu?

    Sta radite povodom toga?

    Koju kolicinu plastike dnevno bacate? Nije ispred kuce pa Vam ne smeta?

    Koju kolicinu otrova dajete svojoj deci da jedu i piju?

    Ako Vas brine, zasto niste toliko glasni na Ekoloskim protestima kao na fb kad treba napadati komsije koji su mackama izneli vodu?

    Zasto ne pritiskate vlast da uradi nesto povodom zagadjenja vazduha i vode koja Vam se desavaju pred nosom?

    1000 000 puta je veca je verovatnoca da ce velika vecina da oboli od raka zbog svega navedenog nego da ce pas na Štrandu da Vas povredi.
  • Zamenik zamenika

    14.04.2023 19:47
    Opasne bolesti lako se sa psećeg izmeta prenose na čoveka.Šta sve deca igrajući se na zagađenih površini mogu da "dobiju"?Ehinokokozu parazitsku bolest,crevne parazite,pseće gliste kriptosporidiozu parazitsku bolest,giardiazu,salmonelozu.
  • Комша

    14.04.2023 19:44
    Нека фала, не треба нам. Не желим пса да траумирам са прегласном музиком и вашаром који је Штранд постао. Бољи је Бећарац.
  • Bravo!

    14.04.2023 19:43
    Nešto korisno i lepo.
    Deo za kućne ljubimce treba da bude na Štrandu!
    Divno hvala ljudima i ovoj stranci Istina!
  • Igor

    14.04.2023 19:14
    Hvala
    Ali ipak ne…
  • portos

    14.04.2023 19:11
    ko ne voli zivotinje, ne voli ni ljude
  • Slavko

    14.04.2023 18:54
    Psi i strand,nije nam dovoljno što istacu kanalizaciju u dunav još nam sada fale kerovi da seru i pisaju po strandu.Zasto bi strand ostao lep kada mogu da ga unište.
  • MarkoNS

    14.04.2023 18:52
    Nije vam to dete
    Ajd lepo na oficirac.

    Ovi sto drze pse po stanovima, pa dok rade te jadne zivotinje provode po 8h same zakljucane u stanu su sve samo nisu ljubitelji zivotinja.

    Nadjite kuce sa dvoristem pa nece biti potrebe da pse izvodite na Strand.

    Posle kafica, trznih centara, Stranda sta je sledeće vodicete pse na decije rodjendane? Mozda u bioskop?

    Ne može bre pas da vam zameni decu, saberite se.
  • Slađana

    14.04.2023 18:50
    Hmmm.....
    Ja sam protiv.
    Nebig da ugazim u g....
  • Hm

    14.04.2023 18:46
    Glasam ZA
    GLASAM ZA: pseća govna, mokraću, pseću pantljičaru, ehinokokuse, ujede, lajanje, vijanje dece od strane čopora, i to u što većem broju pasa, na Štrandu! Treba obavezno i štand za džukeleću hranu, kosti, toalet, i naravno frizeraj za džukeliće, da nam budu lepi. Kafić i restoran na glavnom platou, sa mlekcetom i paštetama za kučiće, i igraonicu za male, a posebno za velike kučiće. Pedikir i manikir za šapice, a nezaobilazno, otvoriti zabavište za kučiće da vlasnici mogu malo da se brčnu i odmore od njih. Veterinar pod obavezno(ne treba nam doktor za ljude i decu, važno da nam je džukela zdrava, i vesela, da ima gospodsku dlaku-za izložbu).Uh da, zaboravio sam edukativni značaj po decu,da vide kako se kučići pare na javnom mestu.
  • Hm

    14.04.2023 18:45
    Hm
    Dovešcu mog ljubimca na Štrand, konja sa Ceneja. Kad mogu kerovi može i moj pastuv.
  • Mila

    14.04.2023 18:43
    Da se za pet frtendli plažu uredi "bećarac" i da se naplaćuje ulaznica i za psa i za vlasnika.
  • Pobesneli Laloš

    14.04.2023 18:39
    Malo ga preteraste. Neće vaše usrano kerče da se banja pored mog deteta.
  • Max

    14.04.2023 18:29
    Ne živuljkama na Štrandu
    Umesto da se odmaramo i uživamo sa decom na plaži za vreme godišnjeg odmora, treba da trpimo: skakanje po deci džukela, režanje, lajanje, balavljenje, pišanje i govnanje po travi i pesku, trebljanje od krpelja, otresanje džukela od vode, metrima okolo. Mnoga deca dobiju FRAS kad ih pojuri pas(ima i onih staforda, dobermana, pit bulova,dodž-ova...), a ni nama matirima nije svejedno. Neka se sa svojim džukelama sapunjaju kod kuće u kadi, ili Intex-ovom bazenu. Manite nas životinja bar na štrandu za vreme godišnjeg odmora! NE ŽIVULJKAMA NA ŠTRANDU, neka idu na Šodroš ili Bećarac, Promenadu i u Big. Toliko.
  • @Dcba

    14.04.2023 18:28
    U Novom Sadu je sve teze ziveti od prenaseljenosti, od histericnih, agresivnih ljudi kojima sve smeta, a izgleda najvise psi.
  • Limanac treći

    14.04.2023 18:27
    Prvo zasucite rukave i počistite govanca iza svojih pasa. Miniran je ceo grad. Što se tiče Štranda, nisam siguran da su psi tamo neophodni. Psi su divne životinje u kućama sa dvorištima svojih vlasnika. Nisu za objekte kolektivnog stanovanja, za zajednička dvorišta i slično. Pritom, nimalo psi nisu krivi.
  • Garavi

    14.04.2023 18:26
    Super! Taman da se klinci gadjaju izmetom od kerova. Malo im je kereca plaza, pa nek uzmu i Strand...
  • lol

    14.04.2023 18:26
    Ne bih dovodio psa leti na Strand, njima je pretoplo da se peku na plazi po vrelim letnjim danima. Nema tu dovoljno hlada ni za ljude. Sa druge strane podrzavam inicijativu, ali mislim i da bi bilo super da ceo Strand bude pet-friendly u doba vecernjih setnji i ujutru, a po ceo dan van sezone.
  • Mile

    14.04.2023 18:25
    Zastitimo decu
    Od keretina i njihovih izmeta nema vise cistog jednog kvadratnog decimetra travnjaka a zgrade urinirane do visine pola metra. Oporezovati vlasnike i uvesti gradsku taksu na pse iz kojeg fonda ce se placati ujedi i ciscenje oskrnavljenih delova grada.
  • V

    14.04.2023 18:20
    Ode placati kartu ili cemo za pse sve besplatno kao za penzionere?
  • Drug Crveni

    14.04.2023 18:18
    Štranda više nema!!!!!!!
    To je prljavi pesak sa smrdljivim ležaljkama i seljačkom muzikom.Sve smrdi na pljeskavice,krofnice,pice,girice....Napravili ste od svega ruglo !!!!!
    Od kada je sveta i veka posle Štranda ima kereća plaža pa tamo sa ljubimcem.I sam imam ljubimca ali sam protiv toga !!!!!!
    A sto se izmeta tiče više je onih sto smece bacaju kroz prozor.Pišaju po haustorima ,pljuju ,deru se, riču ,moj pas je za njih gospodin.... ....
  • Dragan

    14.04.2023 18:16
    Besposlen pop i jariće krsti. K'o da nema bitnijih stvari u gradu, ajte molim vas....
  • NN

    14.04.2023 18:11
    Te ekipe sa Stranda se i ljubimci klone
  • Miki

    14.04.2023 18:09
    NE.
  • Divlji Bil Hikok

    14.04.2023 18:07
    A zasto bi deo Stranda bio pet-frendli? Za to ne postoji nijedan validan razlog. Na kraju krajeva, kereca plaza je odmah s druge strane veslackog kluba..
    Sa druge strane, nadlezni bi mogli Strandu malo da skresu kafic-frendli zonu..
  • Đorđe

    14.04.2023 18:01
    Evo ga
    Evo ga! Samo sam čekao...
    Pa sve ostale plaže i cela obala Dunava, osim Štranda, su pet friendy.
    Osionost, bezobrazluk, gubitak osećaja za druge ljude oko sebe pojedinih vlasnika pasa stvarno nemaju granica!
  • Tja

    14.04.2023 17:54
    Ko jos vodi psa na Strand pored Becarca i Oficirca i svih ostalih prilaza Dunavu koje jos uvek imamo? Ne bi odveo psa na Strand nema saje, da se traumira uz onu debilnu muziku pored mosta i buke.
  • Gary

    14.04.2023 17:53
    Kuca,maca, mrmot
    Hajde da maštamo!
    Krajnji deo "Štrand"-a, da bude ograđen kako na obali tako i delu Dunava, dabome nizvodno, ali da se formira posebno Odeljenje JKP"Zelenilo", zajedno sa Komunalnim policajcem i da striktno vode računa da životinje ne izlaze iz "zone", i da sve ostane nako korišćenja prostora čisto, za šta su obavezni vlasnici. Inače, kazne mogu da budu mandatne ili da se isti nalogom upute u Prekršajni sud u kratkom roku, 8 dana.
    Pa, srećno Vam bilo.
    Ja lično NISAM za tu inicijativu.
    Volim životinje, ali su vlasnici ti koji su odgovorni.
  • Haha

    14.04.2023 17:47
    Bilo bi "super" hodati bos po urinu i izmetu od pasa, a da ne spominjem kako bi gazili po tuđim peškirima, pa još onako mokri i blatnjavi...
  • Ops

    14.04.2023 17:42
    Zabraniti te kao "ljubimce" u celom gradu.
  • Djomla

    14.04.2023 17:41
    Nema kraja
    Glupostima.ima park odmah ispred stranda.a ako sto se tice kupanja zivotinja u dunavu ima gov.na dovoljno i bez njih.....kad bolje razmislim ma pustite i njih strand ionako nije vise strand godinama
  • Liman

    14.04.2023 17:39
    Ne daj Bože!
  • kizza

    14.04.2023 17:20
    imam psa
    Po mogućstvu da bude uzvodno ;) Odmah posle toga deo za decu!
    I sam imam psa, ali mi se većina drugih vlasnika gadi. Loši su i za životinju i za okolinu. Na vlasnike mislim.
  • Donald Tramp

    14.04.2023 17:11
    Joooj kad krenu ova politicke i parapoliticke organizacije sa glupavim predlozima uoci izbora. Sampioni su oni sto su stavljali na bilborde po gradu da ce obezbediti aerodrom na Ceneju da se ne mucimo do Surcina. Hahahaha..
  • Limanac

    14.04.2023 17:07
    Psi na Štrandu?
    Kakva glupost,za ne poverovati!!Ljudi su danas poludeli za psima,pa u zgradama ih ima više nego dece,zar je to normalno?Nemam ništa protiv životinja,pogotovo pasa,ali niko ne razmišlja koliko je nehumano veliki broj rasa držati u stanu koji nije sredina za njih.A tek ovi što drže pit bulove,staforde i sl.,to bi trebalo zakonom zabraniti, koliko dece još treba da strada od njih da bi se neko dozvao pameti? I onda se nađu pametni da traže da se na Štrandu slobodno šetaju psi, dok deca trčkaraju po travi i plićaku?Da roditelji pretrnu od straha???O izmetu koji gro ljudi ne čisti iza svojih ljubimaca izlišno je trošiti reči...i u pravu su iz Kinološkog saveza,uvesti takse za držanje pasa U STANOVIMA,bar 300 € godišnje!!!
  • Sinisa

    14.04.2023 16:54
    Moje misljenje
    Ne bih podrzao inicijativu da i strand postane pet friendly
    Razloga je mnogo...
    ostavimo nasu plazu sto cistijom
    kako bi se iznova istoj rado vracali
  • Dcba

    14.04.2023 16:52
    Ni slučajno! Od "ljubimaca" se ne može više živeti u Novom Sadu, ostavite bar štrand slobodan od psećeg izmeta i pasa.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna